sunnuntai 4. elokuuta 2013

Elää sinun pitää ja tajuta se, että sinä elät

Heippa taas pitkästä aikaa! Lomapostaukset jäikin nyt vähän vähäksi viikolla, mutta koitan nyt parhaani mukaan muistaa ja selittää tapahtumia. :)

Seinäjoen jälkeen aamulla me lähdettiin suoraan Tampereelle ajamaan ja sitten kun oltiin siellä, me majoittauduttiin hotelli Cumulukseen kahdeksi yöksi. Tampereella tuli aika paljon kierreltyä torilla ja kaupungilla, käytiin me vähän shoppailemassakin.

Yhtenä päivänä me kierreltiin kaupungilla ja mentiin eräälle torille ja siellä oli jotkut kukkaisviikot ja siellä oli maailmanpyörä johon me Mallan kans sit mentiin :D Sit myöhemmin jatkettiin kiertelyä ja päädyttiin jonkinlaiseen satamaan, josta lähti laiva aina tasatunnein Viikinkisaarelle. No, me hypättiin laivaan ja matkustettiin saarelle noin 20 minuuttia. Laiva oli aika pieni, mutta mukavaa siellä oli, varsinkin kun me istuttiin siellä ylhäälä kannella ja oli ihana kun tuuli vilvoitti ku muuten oli niin kuuma. Me oltiin saarella ehkä joku reilu tunti ja tultiin sitten samalla paatilla takaisin ja mentiin hotelliin.

Seuraava päivä meni shoppaillessa ja siinä kun oltiin tädin ja sen miehen luona ja niitten mökillä. Sieltä ei oo kauheesti kuvia. :D

Kolmantena Tampereen päivänä me mentiin meidän serkuille ja käytiin kahdessa automuseossa (koska Malla on autohullu :D). Serkkujen pihalla kasvaa karviaisen marjoja, kirsikkapuu ja vattuja ja niitä oli kiva syödä<3 Maistoin ekaa kertaa karviaisen marjoja ja ne maistu ihan tummalta viinimarjalta vaikka näyttiki vähän viinirypäleeltä. :D Sitten illalla me käytiin isolla kirpputorilla (tai oli se isompi ku kirpparit täällä..) ja katottiin leffaa.

Tästä ei oo yhtään kuvia ja muutenkin tässä vaiheessa ne kuvat vähenee, anteeksi siitä :(

Keskiviikkona me jatkettiin matkaa Poriin ja siinä matkalla pysähyttiin Raumalle, ja käytiin kylässä serkun perheen luona.

Myöhemmin Porissa me taas jäätiin hotelliin yöksi ja illalla käytiin kiertelemässä vähän ympäriinsä. Myöhemmin iskä ja äiti meni jo hotellille ja me jäätiin Mallan kans shoppailemaan ja sit käytiin syömässä Subwayssä.

Porista me ajeltiin Kokkolaan ja siinä välillä pysähyttiin jossain pikkupaikassa, jossa oli söpö puoti ja lähellä hieno koski.

äiti löys metsämansikoita 8)

Upea photobomb!<3

Sitten me pysähyttiin Kristiinankaupungissa ja siellä käytiin vaan ostaa iskälle kengät ja MAAILMAN ihanimmassa pikkukahvilassa! Se oli semmonen vintagehenkinen ja siellä oli tosi hyviä ne leivokset<3 Itelle otin limejuustokakkua, Malla otti suklaapiirakkaa ja äiti ja iskä otti croisantit. Se limejuustopiirakka oli oikeesti varmaan pala taivasta<3

Sitten seuraavaksi pysähyttiin Vaasassa ja sielläki vähäsen shoppailtiin ja jotain himmailtiin torilla. :3

(Tässä kohti loppuu havainnollistavat kuvat! :C)

Viimeinen yöpymispaikka oli Kokkola, jonka jälkeen ajettiin kotiin. Sen pituinen se :D

Ei vaan, matka oli tosi ihana ja mukava ja oli tosi hauskaa! :)

ps. anteeksi ihqut ja ei-isoksi-muokatut kuvat, koska en jaksanu muokkalla niitä ja laittaa niihin leimoja :D älkääpä silti kopsatko :d

pps. Esittelen ostokset sitten erillisessä postauksessa! :)

ppps. kommentoikaa ihmeessä ja kertokaa mitä siistiä ootte tehny tänä kesänä! :)

- minttu

1. ihania kuvia ja sul on tosi kiva banneri!:)

2. Lyhyesti sanottuna kaikki tän postauksen kuvat olivat ihanaa katseltavaa, varsinki noi herkkukuvat! :3 Rakastuin myös tossa yhdessä kuvassa sun yllä näkyvään moustache-paitaan!! :>

1. voi kiitos! mulla alkaa myös tekee mieli tota limepiirakkaa, oli niiinn hyvää :33 hihi, itekki tykkään tosta paijasta, viixijutut on kivoja :D