maanantai 22. heinäkuuta 2013

Kuvitelkaa tähän fiksu ja hauska otsikko!

Heimoi taas! Mä niin toivon että sääennusteet nyt pitäis paikkansa ja huominen, keskiviikko ja torstai tosiaan olis lämpimiä päiviä! Ihan tulee jo ikävä sitä auringonpaistetta! Musta tuntuu että kesä tuli jo toukokuussa, niin syksykin tulee jo heinäkuussa. :( 

Huomenna mun pitäis käydä terveyskeskuksessa näyttämässä mun jalkaa, ihan varalta vaan, koska se on vähän turvonnut ja kipeä. Se tuli silloin kipeäksi kun Sallin kans yks päivä oltiin kuvailemassa ja hyppäsin semmoselle betonijutulle. Ja se on nyt vähän oireillu, että aattelin että on parempi käydä näyttää sitä että jos se on tulehtunu tai jotaki. 

En tiiä ollenkaan kiinnostaako ketään, mutta koska mulle ei oo nyt sattunu mitään erikoista, enkä oo tehny mitään, ni mä vähän kerron + laitan muutamia kuvia juhannuksesta. :)




















Ja tosiaan, siellä oli paljon porukkaa (minun lisäksi 8 tyttöö), kun oltiin eräällä mökillä, mutta frendeistä en nyt kuvia laita kun en tiiä luppaako ne enkä jaksa alkaa kyselemään. :D

Toivottavasti tykkäsitte tästä, vaikka nää juhannuskuvat tuliki nyt vähän yllättäen puskista. :D Tää mun bloggaaminen saattaa välillä olla tämmöstä ei-niin-suunniteltua-ja-järjestelmällistä, joten koittakaa kestää! ♥

- minttu

14 kommenttia:

  1. Tosi kauniita kuvia :)

    http://www.villakissanpaivaunia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Hih tän blogin nimi on kyllä kiva :) Ja voi miten ihania kuvia!:) Selailin sun blogia pidemmälleki ja tykästyin :3 Täältä sait kyllä uuden lukijan! :-)

    http://sundagdreams.blogspot.fi/

    Käy toki kattomassa myös mun blogi jo kiinnostaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi että kiva kuulla, kiitos! :) Kävin kattomassa sun blogin ja liityin! :)

      Poista
  3. Oho, parit järkkärit tossa pöydällä :D hyviä kuvia oot kyllä saanut otettua, mutta näyttäisivät paremmalta isossa koossa/paremmin ulkoasuun nähden aseteltuina.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, on! Tosi moni kamulikin tykkää kuvailusta! :D kiitos neuvoista, koitan ottaa vaarin :)

      Poista
  4. tosi hienoja kuvia, varsinkin nuo vesikuvat !

    VastaaPoista
  5. kivoja kuvia ja tosi ihana banneri ! :)

    http://mirkamariellabloggaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. http://krissenblogi2.blogspot.fi/

    Tätä blogia on ihana lukea.Olet kaunis.

    VastaaPoista
  7. Vastaukset
    1. kiitos, minunkin mielestä ne on ihan onnistuneita :)

      Poista