keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

yöpiknikkiä ♥

Heipähei taas! Tänään oli taas oikein vaiherikas päivä! Iltapäivällä olin äitin seurana pitämässä kirpparia torilla, koska piti saada vähän vanhoja ja tarpeettomia tavaroita pois nurkista pyörimästä. 

Torilla sattui myös hauska juttu. :D Kun äiti oli kahvilla (kahvipaikka oli aika lähellä meijän kirpparipöytää) niin joku nainen oli kysyny siltä että oonko minä joku thaimaalainen myyjä. Olin kuulemma näyttäny pieneltä, sirolta ja tummalta niin se oli siks luullu.

Myöhemmin illalla ku olin pyöräilemässä kotiin, niin törmäsin Merjaan ja Millaan ja sit päätettiin että mä meen Millalle yötä, ku se oli yksin kotona ja asuu lähes naapurissa. :p Me käytiin meillä laittaa kamppeet kasaan ja mentiin Millalle (merja lähti sitte :'C). Syötiin sitten siinä jotain ja rämpättiin läppäriä ja kuunneltiin musiikkia ja laitettiin kynnet oikein hienoiksi. 

Kello oli jo lähemmäs kahta ja päätettiin että joo, lähetäämpä yöpiknikille ja niin lähettiin evväitten ja viltin kera kylmään yöhön. :D (sain Millalta lainaan tuon ihanan nahkatakin ♥!)


Millan kynnet

Mintun kynnet













Muutamia toteamuksia piknikiltä:

- kirsikkatomaatit eivät kellu ainakaan järvessä, tieteellisesti todistettu.

- Milla: "Ei riitä zoomi! Riittää saatana, eiku ei riitäkkään, se oli pilvi". Tosiaan Milla kuvas yritti kuvata lintua. :D

- minttu


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti