perjantai 19. heinäkuuta 2013

Leffaa

Moikkamoi! Nyt ensimmäisenä mä pahoittelen tätä pikaisesti kyhättyä postausta, mutta parempi jotain kuin ei mitään? :)

Eli tosiaan, tänään oli huippukiva päivä! Aamulla mä pesin molemmat vessat (tämä ei kuulu siihen huippukivaan) ja imuroin. Sitten Milla tuli meille ja me jotakin hommailtiin ja sählättiin koneen kans ja juteltiin blogijutuista ja muusta. Sitten lähettiin koko konkkaronkka, eli perhe + Milla, Rovaniemellä. 

Ennen ku mentiin kattomaan Millan ja Mallan kanssa The Lone Ranger, me mentiin käymään pikasesti Cubuksessa, koska leffan alkuun oli vielä vähän aikaa. Löysin sieltä noi alla olevassa kuvassa olevat farkut ja tykkään niistä kyllä paljon! ♥



Ja sitten hieman siitä elokuvasta. Se oli kertakaikkisen mahtava! ♥ Siis me kaikki tykättiin siitä ja eii, en kestä. Johnny Depp oli ihan mahtava siinä (niinku yleensä ♥) ja muutkin oli tosi hyviä! Siinä elokuvassa oli tosissaan vauhtia ja jännittäviä paikkoja, eikä todellakaan huumoria puuttunut<3 Se oli semmonen länkkäri, ja musta tuntuu että oon aivan iskän tyttö ku oon aina iskän kans kattonu länkkäreitä ja tykkään niistä paljon enemmän ku nyyhkyleffoista. :D 

Mut lyhyesti, jos on mahdollisuus mennä kattomaan, mä suosittelen!

- minttu


8 kommenttia:

  1. oli kyllä ihan huippu päivä, puss <3

    VastaaPoista
  2. Pitäisköhän käydä itsekki kattomaan tuo leffa, kun noi paljo kehuit! kiva, että oli magee päivä:)

    http://urheiluni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. ihana tää blogi, liityin;)

    itekki kävin just tänään tuon leffan kattomassa (periaatteessa ihan vaaan Johnnyn takia..) ja se on kyllä tällähetkellä yks suosikkileffoista:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos, kui mukavaa että liityit! :) siistiäsiistiä, mullaki kiinnosti toi johnny ja no, tykkään länkkäreistä :)

      Poista
  4. tee postaus sun huoneesta! sun banneri on tosi söpö :) ! jään seurailemaan.

    eevasofia.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mieki oon aatellu tehä huonepostauksen, mutta vasta sitten kun mun huone on siistimmän näkönen :D tää on nyt täynnä rompetta ja kaikki meidän (siskoni ja minun) lapsuuskamat on täällä D: joten mhmhm.. mutta kiitti hei :)

      Poista