sunnuntai 8. syyskuuta 2013

autumn wanties ~



Ajattelin toteuttaa tälläisen autumn wanties -postauksen, eli mitä ois toiveissa tätä syksyä ajatellen. :)

Clothes:



Tässä muutamia vaatteita ja juttuja mitä haluaisin tänä syksynä hommata. Ainakin joku ihana flanellipaita ois ihan täykkäri, tykkään kauheesti! Ja sit kans joku rento pitkähihanen, koska niitähän ei voi olla liikaa?! 

Sit myös haluaisin aika paksun, mustan pipon, koska nyt tää mun vanha, se on todellakin VANHA. Tietenkään mikään tuollainen teksti ei oo pakollinen, mutta ois kiva jos siinä kuite ois jotain pieniä yksityiskohtia. 

Sekä tietty vaaleat farkut, nyt mulla on tummansiniset ja mustat. Ja beigeä kynsilakkaa on pakko saada! 

Mutta, kuitenkaan näistä puoliakaan en tule löytämään/hankkimaan/saamaan. :D Mutta aina saa unelmoida!

School:

11
1. Yksi asia, joka kyllä koskee koko ysiä, mutta tää alkaa nyt syksyllä (toivottavasti). Eli yritän todellakin parhaani koulussa ja yritän nostaa keskiarvoa (8,7, oon kyllä tyytyväinen mutta pitää aina pyrkiä parempaan!).

My room:

Eli kokovartalopeili ja uusi päiväpeitto ois toiveissa mun huoneen suhteen :3 Ja tietenki sit jossakin vaiheess vaihan huonekalujen järjestystä. :)

Baking:
)
(joo outo aihealue)



Tänä syksynä aion todellaki tehdä mutakakkua. Minusta se sopii syksyyn tosi hyvin! Kuvitelkaa lämmintä mutakakkua ja sit jotain vaniljakastiketta ja hyvä tv-ohjelma tai kirja. Oi ♥

No, mä lopettelen tähän ja jatkan unelmointia! 

ps. kertokaa mitä mieltä ootte noista vaatteista ja tästä postauksesta! :)

♥: minttu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti